wtorek, 16 października 2012

Tropiąc jednego wilka - Mem nr 19

Mem nr 19:

Fragment "Tropiąc jednego wilka" (do nabycia w Empiku, sieci Matras oraz w Internecie: Replika, Empik, Merlin, Gandalf... zachęcam :).

/(...) - Chyba nie można mieć na własność takiej skały? - pytam.
- Zgadza się, nie można - potwierdza. - Ta skała należy do siebie, do oceanu, do ziemi albo do jeszcze innego pierwiastka. W racjonalnym rozumieniu nie może należeć do pojedynczego człowieka. Jednak przeważnie każdy człowiek poszukuje swojego miejsca na świecie - tłumaczy - i ja swoje miejsce znalazłem. Jest nim skała, na jaką teraz patrzysz. Dlatego mówiąc "moja", mam na myśli, że w rzeczywistości ja należę do tej skały, a nie skała do mnie - tłumaczy. - Chociaż może to na jedno wychodzi?
- Może na jedno - mówię. (...)/

Justyna Karolak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz